1st day in lecture

salam

hah!!!hai MY LULLABY....hari ni aku nak cerita sikit pasal 1st lecture aku...nak tau tak semalaman aku tak boleh nak tidur tau...aku pun x tahu la kenapa...hikhikhik...(bedebor agok nye)...tal la.....entah le...aku pun tak tau nak cakap apa...tapi memang best la...awal -awal pagi lagi aku dah bangun tau....hikhikhik...bangun je terus mandi tau.......tak sembahyang ke?????(ish33...aku pompuan la)hikhikhik(ketawa nakal)...

nerd giler....ni la pagi nak pergi lecture td....


before this aku dah ada kelas....lepas tu pihak KMM shuffle balik sebab ramai sangat yg tukar kos...ish33..tu yg payah tu...yg pastinya my class is the best la...tadi just kenal-kenal gitu je..but almost yg kelas dulu...hari ini kan semua kelas yg aku attended best gila...hari ini aku ajdi model kat depan kelas kau...ni subject yg baru gak la yg aku akan study..ni pasal penampilan diri.....

okay tak penampilan aku...hikhikhik..





1 hari aku pakai baju ni tau...kekawan baru semua best-best tau...k la...aku ada training hari ni....training ape???VOLLEYBALL la.....

bye..bye MY LULLABY

2 comments:

Syamimi Razali said...

wow ! !

jadik model tuhh.
cayyalahh. xDD

Anonymous said...

waaaa da kua skola pun still maen volley. bagus2 :) btw miss you lar semek!